فیلم تمام مردان پادشاه All the King’s Men

فیلم تمام مردان پادشاه All the King’s Men

دانلود فیلم تمام مردان پادشاه All the King’s Men

بسیاری از مواقع انگار همه بیش از حد از کلیشه‌های سینمایی می‌ترسند. تعداد زیادی از فیلم‌سازها سعی می‌کنند که کلیشه‌ای قصه نگویند، مخاطب‌ها به اشتباه همواره استفاده از واژه‌ی کلیشه‌ای برای توصیف یک اثر را هم‌معنی با حمله به آن می‌دانند و حتی گاهی استودیوها از یاد می‌برند که کلیشه‌ها چه‌قدر می‌توانند مهم و مفید باشند.

فرار عجیب‌وغریب از کلیشه‌ها می‌تواند روی کاغذ منجر به شکل‌گیری آثاری شود که تازگی از سر و روی آن‌ها می‌بارد یا مخاطب را به سمت تماشای فیلم‌هایی متفاوت بفرستد تا افق سینمایی او را گسترش دهد. ولی متاسفانه در بسیاری از موارد، گریختن از کلیشه‌ها بیشتر شبیه یک ادا به نظر می‌آید؛ تلاشی برای خاص جلوه کردن در عین خاص نبودن. وقتی این کار به شکل کورکورانه انجام می‌شود، نتیجه‌ی عکس می‌دهد. زیرا گاهی کاری می‌کند که اصل پروژه در دل تلاش برای خاص بودن گم شود و هیچ نکته‌ی ویژه‌ای برای مخاطب نداشته باشد.

“تمام مردان پادشاه” (All the King’s Men) یک فیلم درام و سیاستی است که در سال 2006 منتشر شد. و توسط استیون زایلیان کارگردانی شد. این فیلم بر اساس رمانی با همین نام اثر رابرت پن وین ولچ ساخته شده است. داستان فیلم در دهه 1930 در ایالت لوئیزیانا آمریکا رخ می‌دهد. و موضوعاتی از جمله قدرت، فساد، اخلاقیات و سیاست را مورد بررسی قرار می‌دهد.

داستان فیلم حول محور ویلی استارک (با بازی شان پن). یک فرد معمولی و فقیر که ابتدا به عنوان یک سیاستمدار بی‌تجربه و جدید به سیاست وارد می‌شود. او به مرور زمان تبدیل به یک پلیتی‌شن قدرتمند و متقاعد شده. و به عنوان نماینده مردم به مجلس ایالتی لوئیزیانا انتخاب می‌شود.

ویلی استارک در مسیر صعود خود به قدرت با مشکلات اخلاقی و اختلافات فراوان روبرو می‌شود. او به تدریج به یک شخصیت تاریک و پیچیده تبدیل می‌شود. که به دنبال حفظ و تعمیر قدرت خود در دستگاه دولتی است. این راه‌اندازی موجب ایجاد تنش‌ها و اتفاقات پیچیده در داستان می‌شود. و تاثیر عمیقی بر روی او و افراد اطرافش دارد.

“تمام مردان پادشاه” یک فیلم درامی غنی با بازیگران برجسته است. که به بررسی قدرت و تبعات آن بر انسان‌ها و جامعه می‌پردازد. این فیلم با موضوعات پیچیده و شخصیت‌های عمیق خود، تأثیرگذاری بالایی دارد. و تصاویری از سیاست و فساد در دوران دهه 1930 را به تصویر می‌کشد.

بازیگران : Jude Law ,Kate Winslet ,Sean Penn

کارگردان : Steven Zaillian

سال ساخت : 2006

 

 

برای دانلود فیلم برروی دکمه زیر کلیک کنید

فیلم نمایش ترومن The Truman Show

 

برای مشاهده فیلم های بیشتر با ما همراه باشید

دانلود فیلم شب بزرگ Big Night 1996

دانلود فیلم شبگرد با دوبله فارسی Nightcrawler 2014

فیلم نمایش ترومن The Truman Show

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *