فیلم نمایش ترومن The Truman Show

فیلم نمایش ترومن The Truman Show

دانلود فیلم نمایش ترومن The Truman Show

“The Truman Show” یک فیلم درام و کمدی به کارگردانی پیتر ویر و با بازی جیم کری در نقش اصلی منتشر شده در سال 1998 است.

داستان فیلم در مورد یک مرد به نام ترومن بربانک (با بازی جیم کری) است. که بدون اطلاع از وی، تمام زندگی او به عنوان یک شخصیت تلویزیونی در یک برنامه تلویزیونی واقعی به نام “نمایش ترومن” تداوم پیدا کرده است. در داستان، ترومن از کودکی در یک شهر مصنوعی به نام “سیلو هیون” بزرگ شده و هیچ اطلاعی از واقعیت بیرون از این شهر ندارد.

تمام اطرافیان و رویدادها در زندگی او واقعیت ندارند و تمام آنها نقش‌های بازیگران در نمایش تلویزیونی ایفا می‌کنند. تصویر ترومن به طور مداوم توسط دوربین‌های مخفی تماشاچی‌ها در سرتاسر جهان پخش می‌شود.

ترومن با گذشت زمان به شک و تردید در مورد واقعیت زندگی‌اش می‌رسد. و تصمیم به فرار از این دنیای مصنوعی می‌گیرد. این تصمیم او به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز تبدیل می‌شود که مخاطرات و شگفتی‌های زیادی را برای ترومن و تماشاچی‌های برنامه به همراه دارد.

“نمایش ترومن” یک فیلم با موضوعات عمیق فلسفی است که مسائلی مانند آزادی، هویت شخصی، کنترل رسانه‌ها، و واقعیت در میان جامعه مدرن را مطرح می‌کند. علاوه بر این، بازی برجسته جیم کری و داستان جذاب این فیلم آن را به یک اثر بی‌پایان مورد توجه و تحسین قرار داده است. و آن را به یکی از فیلم‌های ماندگار و معنوی دهه 1990 تبدیل کرده است.

بازیگران :Jim Carrey, Ed Harris, Laura Linney, Noah Emmerich

کارگردان : Peter Weir

سال ساخت : 1998

 

 

برای دانلود فیلم برروی دکمه زیر کلیک کنید

فیلم نمایش ترومن The Truman Show

 

برای مشاهده فیلم های بیشتر با ما همراه باشید

دانلود فیلم دفتر کار Office Space 1999

دانلود فیلم بازار Bazaar 2019

فیلم تایتان ها را به یادآر Remember The Titans

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *