فیلم تایتان ها را به یادآر Remember The Titans

فیلم تایتان ها را به یادآر Remember The Titans

دانلود فیلم تایتان ها را به یادآر Remember The Titans

“یادآوری تایتان‌ها” یک فیلم درام ورزشی است که در سال 2000 منتشر شد و توسط بواز یاکین کارگردانی شد و توسط جری براکهایمر و چاد اومن تولید شد. این فیلم بر اساس واقعیت‌هایی ساخته شده است و موضوعاتی از جمله ادغام نژادی، دوستی و تیم‌کاری را بررسی می‌کند. در زیر چکیده‌ای از داستان فیلم آورده شده است:

داستان فیلم در سال 1971 در الکساندریا، ویرجینیا، در دوران تبعیض نژادی و تنش‌های اجتماعی رخ می‌دهد. دبیرستان T.C. Williams مجبور به ادغام تیم فوتبال خود، تایتان‌ها که از نظر نژادی تقسیم‌بندی شده‌اند، تحت رهبری یک مربی جدید آفریقایی‌تبار به نام هرمن بون (با بازی دنزل واشنگتن) می‌شود. این تصمیم با مقاومت از سوی جوامع سفید و سیاه مواجه می‌شود.

مربی بون با چالش‌ها روبرو می‌شود در حالی که تلاش می‌کند تیمی با ترکیب نژادی متنوع و تجربیات مختلف را متحد کند. او سعی دارد انضباط، احترام و تیم‌کاری را در میان بازیکنان جا بیاندازد. فیلم به ویژه بر روی رابطه بین کاپیتان سفید تیم، گری برتیه (با بازی رایان هرست) و کاپیتان آفریقایی‌تبار، جولیوس کمپبل (با بازی وود هریس) تمرکز دارد، زمانی که آنها در حال یادگیری احترام و اعتماد به یکدیگر هستند.

با وجود مقاومت و تنش‌هایی که از جامعه خودشان و تیم‌های حریف روبه‌رو می‌شوند، تایتان‌ها شروع به ایجاد ارتباطات می‌کنند و در زمین فوتبال عملکرد برتری از خود نشان می‌دهند. سفر آنها به سمت وحدت و موفقیت نمایانگر تقدیر و هماهنگی در زمان و مکانی که به شدت تقسیم شده است، می‌شود.

“یادآوری تایتان‌ها” یک فیلم دلچسب و الهام‌بخش است که نشان‌دهنده قدرت ورزش در جلب مردم به هم و شکستن مرزهای نژادی است. این فیلم همچنین اهمیت رهبری، دوستی و تلاش مشترک را تأکید می‌کند. بازیگری برجسته و داستان گویی تأثیرگذار این فیلم آن را به یک کلاسیک محبوب در ژانر فیلم‌های ورزشی تبدیل کرده است.

بازیگران : Denzel Washington, Will Patton, Ryan Hurst, Donald Faison

کارگردان : Boaz Yakin

سال ساخت : 2000

 

 

برای دانلود فیلم برروی دکمه زیر کلیک کنید

فیلم تایتان ها را به یادآر Remember The Titans

 

برای مشاهده فیلم های بیشتر با ما همراه باشید

دانلود فیلم The Devil Wears Prada 2006

دانلود فیلم سرآشپز با دوبله فارسی ۲۰۱۴ Chef

فیلم نظریه همه چیز Theory of Everything

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *