فیلم نظریه همه چیز Theory of Everything

فیلم نظریه همه چیز Theory of Everything

دانلود فیلم نظریه همه چیز Theory of Everything 

فیلم “نظریه همه چیز” (The Theory of Everything) که در سال ۲۰۱۴ به کارگردانی جیمز مارش (James Marsh) منتشر شد، یک درام زندگینامه‌نامه مبتنی بر وقایع واقعی است که به داستان زندگی مشهورترین فیزیکدان دنیا، استیون هاوکینگ (Stephen Hawking) و عشق او به جین وایلد (Jane Wilde) می‌پردازد.

فیلم به طرز جذابی داستان زندگی استیون هاوکینگ (با بازی ادی ردمین) را نشان می‌دهد، از زمان دوران دانشجویی‌اش در دانشگاه کمبریج تا زمانی که او با بیماری آلزایمر و ضعف عضلانی مبتلا می‌شود. در این مسیر، روابط او با جین وایلد (با بازی فلیسیتی جونز) نقش مهمی در زندگی او ایفا می‌کند. جین به عنوان همسر و مراقب استیون هاوکینگ و مادر سه فرزند او، او را در مقابل تحدیدات بیماری و مشکلات زندگی روزمره حمایت می‌کند.

“نظریه همه چیز” به بررسی افکار و اندیشه‌های عمیق استیون هاوکینگ و ارتباط مخصوصی که با جین داشته، می‌پردازد. این فیلم تأثیرگذاری هاوکینگ در علم و فیزیک، همچنین مبارزه او با بیماری و اعتقاد به قدرت انسان را به تصویر می‌کشد. همچنین بازیگری فوق‌العاده ادی ردمین در نقش استیون هاوکینگ به او جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را داد.

“نظریه همه چیز” به عنوان یک فیلم زندگینامه‌نامه، انسانیت و پایداری علمی را به تصویر می‌کشد و تاثیرگذاری و ملموسی دارد که به تماشاگران انگیزه می‌دهد تا به تعقل و تلاش در تلاش برای پیشرفت و شکوفایی انسانی اعتقاد داشته باشند.

بازیگران :Eddie Redmayne, Felicity Jones, Tom Prior

کارگردان : James Marsh

سال ساخت : 2014

 

 

برای دانلود فیلم برروی دکمه زیر کلیک کنید

فیلم نظریه همه چیز Theory of Everything

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *