فیلم کودا ( CODA )

فیلم کودا ( CODA )

دانلود فیلم کودا ( CODA )

“کودا” (CODA) یک فیلم درام و کمدی موسیقی محصول سال 2021 است که به کارگردانی سیان هیگینز ساخته شد. این فیلم به نگاهی به زندگی یک خانواده بشریت که اعضای آن ناشنوا هستند، می‌پردازد.

داستان فیلم در مورد یک دختر نوجوان به نام روبی راسل (با بازیگری امیلیا جونیور) است. روبی نسبت به والدین و برادر ناشنوای خود (با بازیگری مارلون و مارین هیکس) به عنوان ترجمه‌گر زبان اشاره استفاده می‌کند و در کمک به آنها در کارهای روزمره و تعامل با دنیای بیرونی نقش دارد.

روبی به عنوان یک خواننده با استعداد شناخته می‌شود و در دبیرستان شرکت در کلاس موسیقی می‌کند. او با استاد موسیقی خود (با بازیگری اواین جیلبرت) رابطه ای ویژه دارد و تلاش می‌کند تا استعدادش در زمینه آواز خود را به مرحله‌ای بالاتر برساند.

در طول داستان، روبی متوجه می‌شود که به عنوان یک کودا (فرزند ناشنوا از والدین ناشنوا) مسئولیت‌های زیادی بر عهده دارد و تصمیمی مهم درباره آینده‌اش باید بگیرد. او با تلاش برای تحقق آرزوهای شخصی خود و همچنین پشتیبانی از خانواده‌اش در مسیری پر از چالش و رهنمودهای جدید قرار می‌گیرد.

“کودا” یک فیلم دلچسب و داستانی دافعه از عشق و خانواده است. این فیلم به موضوعاتی مانند اعتماد به نفس، هویت فردی، و تعاملات خانوادگی با عمقی عاطفی مطرح می‌کند و با بازی برجسته بازیگران و موسیقی زیبای آن، تأثیرگذاری زیادی دارد. “کودا” به عنوان یکی از آثار مورد توجه سال 2021 در دنیای سینما شناخته می‌شود.

بازیگران : Emilia Jones, Troy Kotsur , Daniel Durant

کارگردان : Sian Heder

سال ساخت : 2021

 

 

برای دانلود فیلم برروی دکمه زیر کلیک کنید

فیلم کودا ( CODA )

 

برای مشاهده فیلم های بیشتر با ما همراه باشید

دانلود فیلم Jiro Dreams Of Sushi 2011

دانلود فیلم هیاهوی بچه Baby Boom : 1987

فیلم من، دنیل بلیک (I, Daniel Blake )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *