فیلم دو پاپ (The Two Popes)

فیلم دو پاپ (The Two Popes)

دانلود فیلم دو پاپ (The Two Popes)

یکی دیگر از فیلم های مطرح فصل جوایز 2019 هالیوود. فیلم “دو پاپ” The Two Popes ساخته فیلمساز برزیلی تبار، فرناندو میرلس است. که پس از دو فیلم “شهر خدا”(2002) و”باغبان وفادار” (2005) ، حدود 14 سال بود که فیلم هایش در لیست های برگزیدگان و نامزدهای جوایز این فصل که به جایزه اسکار منتهی می شود، قرار نگرفته بود.

اما نویسنده فیلمنامه یعنی “آنتونی مک کارتن”، چند فیلم مهم فصل جوایز و اسکاری های سالهای اخیر در کارنامه اش به چشم می خورد، همچون: “تئوری همه چیز” از جمیز مارچ درباره زندگی استفن هاوکینگ، “تاریک ترین ساعات” به کارگردانی حو رایت راجع به چرچیل و ورود انگلیس به جنگ جهانی دوم پس از واقعه دانکرک، “راپسودی بوهمی” ساخته براین سینگر درباره فردی مرکوری و گروه کویین است!

«دو پاپ» (The Two Popes) یک فیلم درام و بیوگرافی محصول سال 2019 است. که به کارگردانی فرناندو میرایلس و با بازیگری آنتونی هاپکینز و جاناتان پرایس، داستان رابطه بین دو پاپ کاتولیک، پاپ بندیکت ششتده (بازیگری آنتونی هاپکینز) و پاپ فرانسیس (بازیگری جاناتان پرایس) را روایت می‌کند.

در داستان فیلم، پاپ بندیکت در حالی که به عنوان پاپ در مقام بالاترین رهبر کاتولیک‌ها شناخته می‌شود، تصمیم به استعفا می‌گیرد و به کلیسای کاتولیک پایان دهنده‌ای جدید می‌آورد. در این بین، پاپ فرانسیس به عنوان جانشین و پاپ بعدی منصوب می‌شود. داستان اصلی فیلم در دوران استعفای پاپ بندیکت و نقش پاپ فرانسیس در تغییرات داخل کلیسا و تبدیل‌های مذهبی رخ می‌دهد.

“دو پاپ” به تبدیل‌ها و تضادهای میان دو پاپ متمرکز است. این فیلم به طور عمیق به موضوعاتی همچون ایمان، تغییر، مسائل اخلاقی، و نقش کلیسا در جهان معاصر پرداخته و روایت زندگی و اعتقادات دو پاپ معاصر را ارائه می‌دهد.

بازی برجسته آنتونی هاپکینز و جاناتان پرایس و فیلمسازی متقن فیلم. آن را به یکی از آثار برجسته سینمایی در زمینه مذهبی و بیوگرافی تبدیل کرده است. “دو پاپ” توانسته است تعدادی جایزه و نامزدی معتبر را به خود اختصاص دهد و برای بسیاری از تماشاگران، نقشهای زندگی و معنویت دو پاپ را با دقت به تصویر بکشد.

بازیگران :Achille Brugnini، Anthony Hopkins، Cristina Banegas

کارگردان : Fernando Meirelles

سال ساخت : 2019

 

 

برای دانلود فیلم برروی دکمه زیر کلیک کنید

فیلم دو پاپ (The Two Popes)

 

برای مشاهده فیلم های بیشتر با ما همراه باشید

دانلود فیلم هیاهوی بچه Baby Boom : 1987

دانلود فیلم Jiro Dreams Of Sushi 2011

فیلم من، دنیل بلیک (I, Daniel Blake )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *