چرا دستگاه حضور و غیاب مکانیکی منسوخ شد؟

چرا دستگاه حضور و غیاب مکانیکی منسوخ شد؟

با وجود اینکه دستگاه حضور و غیاب پانچی بازهم در نسخه‌های فعلی خودش جز ساده‌ترین و البته ارزان‌ترین دستگاه ‌های حضور و غیاب محسوب می‌شود. دیگر بسیاری از مدیران تمایلی برای خرید این سیستم ندارند. زیرا با توجه به پیشرفت هر روزه سیستم‌های مدیریت رفت و آمد. و داشتن دقت بالا این دستگاه حرف چندانی نخواهد داشت. تصور کنید برای دستگاه حضور و غیاب مدرسه خود تصمیم به استفاده از  سیستم پانچی داشته باشید.

با توجه به معایب این دستگاه چه اتفاقی خواهد افتاد؟

ممکن است بسیاری از دانش آموزان کارت خود را به دوست دیگر خود بدهد. و این جا به جایی‌ها در حضوروغیاب درست اختلال ایجاد می‌کند. اما می‌توانید با تهیه یک دستگاه حضور و غیاب بیومتریک. که افراد را بر اساس ویژگی‌های منحصر به فردشان شناسایی می‌کند. این باگ را رفع کنید.

به نظر شما با توجه به فناوری دستگاه کنترل ورود و خروج پانچی این سیستم نرم افزار خاصی دارد؟

دستگاه حضور و غیاب پانچی نیز نرم افزار دارد؟

نرم افزار حضور و غیاب دارای انواع مختلفی است. که وابسته به نوع دستگاه، نرم افزار حضور و غیاب می‌تواند متفاوت باشد. دستگاه حضور وغیاب پانچی حتی در نمونه های فعلی نیز امکان سینک شدن با نرم افزار حضور و غیاب را ندارد. به همین دلیل نرم افزار حضور و غیاب پانچی در هیچ برندی دیده نمی‌شود. نرم افزار کنترل تردد پرسنل مزایای متعددی را برای مخاطبین خود ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه کارکرد دستگاه حضور و غیاب پانچی

خرید دستگاه پانچی حضور و غیاب

در این بین بازهم افرادی هستند که با توجه به نوع کسب و کارشان نیازی به جز ثبت ساعت‌های ورود و خروج و تاریخ ندارند. پس به دنبال خرید دستگاه پانچی حضور و غیاب می‌روند. با توجه به اینکه تقاضا برای خرید این محصول نسبت به محصولات تولید شده بعدی آن ازجمله دستگاه حضور و غیاب رمزی کم شده است. شرکت‌های کمی سیستم حضور و غیاب پانچی را تولید می‌کنند.

کدام کسب و کار نیاز به دستگاه حضور و غیاب پانچی دارد؟

کمتر کسب و کاری را در حال حاضر می‌توان یافت. که در حال حاضر دستگاه پانچی حضور و غیاب استفاده کند.

بهترین دستگاه حضور و غیاب پانچی کدام دستگاه است؟

برندهای مختلفی در سالیان گذتشته اقدام به ساخت و طراحی دستگاه حضور و غیاب پانچی می‌کردند. که دیگر این دستگاه‌ها در ابعاد و اندازه بسیار کوچک‌تری طراحی و ساخته می‌شود.

 

چرا دستگاه حضور و غیاب مکانیکی منسوخ شد؟

 

تازه های IT

آی تی پارس کالا

دانشنامه جامع در زمینه سیستم حفاظتی و امنیتی IT و ICT

مطالب مرتبط با موفقیت ، کسب و کار و منتورینگ را در  ایــــنـــجـــا  مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *